درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 15116
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



باکس 24 به این سایت رأی بدهیدبه این سایت رأی بدهید

تعبیر خواب آنلاین


سرگرمی
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 3:36 بعد از ظهر ::  نويسنده : محمدجواد       

بهنام تشکر که در سریال “ساختمان پزشکان” نقش “نیما افشار” کارشناس روانشناسی را ایفا می‌کند، درباره‌ی حساسیت‌هایی که از سوی برخی روانشناسان در خصوص این سریال به وجود آمده است، گفت: اگر روانشناس‌ها هم بخواهند اعتراض کنند، از شغل‌های دیگر نمی‌توان هیچ انتظار و توقع دیگری داشت و باید دیگر کار نکنیم.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم فرهنگ ما خیلی خوب است، همه با هم دوست هستیم و همه چیز عالی است، چرا روحیه‌ی انتقادپذیری نداشته باشیم. امیدوارم روانشناس‌ها با سعه‌ی صدری که دارند از این کار ایراد نگیرند و ناراحت نشوند. اسم این افراد، روانشناس است و از آنها توقع دیگری می‌رود و نمی‌توان آنها را با شغل‌های دیگر مقایسه کرد.

وی افزود: متاسفانه مقوله روانشناسی آن طور که باید و شاید در جامعه ما جا نیفتاده است. اما روانشناس‌ها به خاطر روانشناس بودنشان باید با سعه‌ی صدر بیشتری به این سریال نگاه کنند. از آن‌ها انتظار می‌رود که این طور نگاه کنند چون روانشناس هستند. بعید می‌دانم این سریال باعث شود که به این قشر بربخورد؛ آنها این قدر آماده و مسلح هستند که طرح این مسائل آنها را ناراحت نکند.

بهنام تشکر خاطرنشان کرد: در فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی و اروپایی حتی با پلیس، شوخی‌هایی بسیاری می‌شود. حتی خودشان می‌گویند با ما شوخی کنید. در این کشورها با سیاستمداران هم به صورت مستقیم شوخی می‌شود. اینها شوخی است، ما که نمی‌توانیم با هم شوخی نکنیم. باید ظرفیت‌هایمان را بالا ببریم و طوری نشود که یک شوخی که صرفا شوخی است، به ما بر بخورد. متاسفانه همه‌ی ما دچار سوء تفاهم هستیم و روانشناسان حتی بیش از صدا و سیما می‌توانند این سوء‌تفاهم‌ها را رفع کنند؛ اما این مساله، مستلزم این است که شغل خود را در بین مردم جا بیندازند.

وی در ادامه با تایید این که اولین کار طنز روتین شبانه‌اش را تجربه می‌کند، ادامه داد: این برای من مثل یک ماراتون بازیگری است که خیلی سخت است؛ وقتی وارد این مسؤولیت می‌شوی باید ادامه دهی و راه دیگری نداری. به نظر من یک کلاس بازیگری جدید است که فقط می‌توان در کارهای نود شبی تجربه کرد، البته نه در هر کار ۹۰ شبی.

بهنام تشکر درباره‌ی “ساختمان پزشکان” خاطرنشان کرد: ما در این کار نباید به سمت لودگی می‌رفتیم. در این کار به هیچ وجه نمی‌توان دید که کار به سمت لودگی رفته باشد. بازی در این کارها‌ نوعی ماراتون است.

بازیگر نقش نیما در “ساختمان پزشکان” در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به این که خیلی از مواقع “طنز” بازی نکرده است، گفت: ممکن است این حرف تکراری باشد ولی من در خیلی از موقعیت‌های طنز، بازی نکردم بلکه به اندازه کافی در خود نوشته طنز وجود داشت و لازم نیست ما چیزی به آن اضافه کنیم و مردم را به زور بخندانیم.

وی افزود: موقعیت طنز است اما جنس بازی که من گرفتم خیلی کمدی نیست؛ ارتباط بین آدم‌ها کمدی است منتهی این دلیل نمی‌شود که همه‌ی آدم‌ها بخواهند کمدی باشند. این مساله برای خود من هم عجیب بود که آیا می‌توانم با چهره جدی‌ام طنز بازی کنم؟ و این که آیا جواب می‌دهد یا نه؛ من در ۲۰ تئاتری که کار کرده‌ام، ۱۹ نقش کاملا جدی و تنها یک نقش طنز بازی کرده‌ام.

بهنام تشکر که بازیگری را از تئاتر آغاز کرده در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است بازی در سریال‌های روتین را بار دیگر تجربه کند؟ گفت: این مساله بستگی به این دارد که آیا تیم تولید، کارگردانی و نویسندگی همین باشد که الان هست یا نه؛ بخش دیگری از این مساله نیز به خود من برمی‌گردد که آیا دوباره بخواهم در یک سریال نود شبی که طنز در آن غالب است بازی کنم یا مایل باشم کارهای جدی انجام دهم. با این وجود من هیچ گاه تئاتر را رها نخواهم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: